بعضی وقتها کنارت چه کودکانه لو میدهم احساسِ پنهانم را..کاش..! کاش.. !

خرید بک لینک
کاش زبانم به پوزبندی ، بند بود...کاش نگاهم به قفلی ، قفل بود...کاش کلامم به نتِ ، سکوتی بود...و کاش هایی که هیچوقت کاشت نشد..... دختر آلبالوها...

ما را در سایت دختر آلبالوها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت: 9:13

صفحه بندی